Barallant-me amb el pullup

Des de fa dos mesos estic barallant-me amb el pullup, exercici estrella per adquirir força de braços i esquena: Bàsicament, et penges d’una barra horitzontal i aixeques el teu propi pes fins que la barbeta supera la barra. Si ho fas amb les palmes de les mans mirant cap a tu, s’anomena chin-up i és una mica més fàcil.

Report de progrés i lliçons apreses:

– He passat de no poder fer-ne ni un a poder-ne fer quatre consecutius.

– Objectiu a dos mesos vista: poder fer-ne deu consecutius, i poder repetint-ho amb cinc minuts de descans.

– Va bé assabentar-se de la tècnica adequada per fer-los.

– Va bé usar guants els primers cops, fins que aprens com agafar la barra correctament. Altrament et sortiran durícies que a més t’arrencaràs després.

– El cos pot fer molta més força de la que un es pensa, si el convences que pot fer-la i no es farà mal.

– Després d’una nit de dormir moltes hores pots fer molta més força que havent dormit poques hores. Ho havia llegit sovint però ara ho he comprovat.

Seguirem informant.

Advertisements
Aquesta entrada ha esta publicada en Exercici. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s